سردبیر یك رسانه بیان كرد؛
تست گزارشگری فوتبال می گیریم
به گزارش وبلاگ آفتاب، در اولین نمایشگاه رصتا تا کنون ۹۶ سکوی دارای مجوز از ساترا ثبت نام کردند که یکی از این رسانه ها که در حوزه ورزش فعالیت دارد از جذب استعدادهای گزارشگری فوتبال اطلاع داد.
به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ستاد خبری «رصتا»، مهدی هژبری سردبیر رسانه «طرفداری» در رابطه با حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: طبق صحبت های صورت گرفته با ستاد برگزاری نمایشگاه، قرار شد یک غرفه ۲۴ متری در یکی از سالن های مناسب نمایشگاه برای برگزاری مسابقات مختلف رسانه «طرفداری» در نظر گرفته شود. برای این نمایشگاه ما مسابقه «گزارشگرشو» را طراحی نموده ایم که از بازدیدکنندگان تست گزارشگری می گیریم. همینطور در ایام نمایشگاه که فوتبال پخش می شود، می خواهیم برنامه سازی نماییم، یعنی کارشناس داوری و کارشناس فنی دعوت نماییم تا آن بازی را برای کسانی که حضور دارند آنالیز کنند و مردم فوتبال را با حضور آنها ببینند. علاوه بر این مقرر است چند سیستم در غرفه بگذاریم تا کسانی که علاقمند هستند کار خبرنویسی را آموزش ببینند. وی افزود: همانطور که اشاره کردم ما می خواهیم مسابقه گزارشگری برگزار نماییم و برنده ها را جذب می نماییم. به عبارتی این یک مسابقه یک فرصت جدی است. اگر متوجه بشویم که کسی در حوزه گزارشگری یا خبرنویسی حرفی برای گفتن دارد او را برای سال جدید جذب می نماییم. ازاین رو اگر کسی استعداد کار رسانه چه خبرنویسی چه گزارشگری را دارد به غرفه ما سر بزند. هژبری ضمن اشاره به این که «رصتا» فرصت برقراری ارتباط رسانه ها با یکدیگر است، اظهار داشت: به نظر من این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است تا رسانه هایی که دارای مجوز از ساترا هستند و کار تصویر می کنند، از تجربیات یکدیگر استفاده نمایند. در نمایشگاه، همان گونه که ما دستاوردهایمان را عرضه می نماییم، سایر رسانه ها هم به همین هدف حضور پیدا می کنند. بنابراین این یک فرصت است تا از تجربیات آنها بهره ببریم، ایده هایشان را ببینیم و ایده های خودمان را در معرض نقد قرار دهیم. سردبیر «طرفداری» همینطور اضافه کرد: ما ایده هایی برای سال آینده داریم که می خواهیم در این نمایشگاه آنها را تست نماییم تا بازخورد مخاطبان را ببینیم. در کل، این فرصت مهمی است برای رسانه ها که از نزدیک با مخاطب خود ارتباط بگیرند. در ایام عادی، ارتباط ما با مخاطبان در این حد است که ما خبر می فرستیم و آنها گیرنده هستند اما در این نمایشگاه این فرصت داده می شود که آنها نظر بدهند و ما گیرنده باشیم. این اتفاق امتیاز بزرگی است که با مخاطب خود رو در رو گفتگو نماییم، ایده های رقبا را ببینیم و ایده های خویش را بسنجیم. هژبری با تکیه بر این که برگزاری این نمایشگاه اتفاق خوبی است، اظهار داشت: امیدوارم این نمایشگاه تداوم داشته باشد. مهم ترین امتیاز این نمایشگاه اینست که جنبه سیاسی ندارد و برای کار رسانه ای است و همه حضور دارند تا دستاوردهای رسانه ای خویش را عرضه کنند. نمایشگاه «رصتا» از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفند در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور سکوهای دارای مجوز از ساترا و بخش های دارای ظرفیت هم افزایی با این حوزه شامل شبکه های رادیویی و تلویزیونی، شرکتهای عرضه دهنده خدمات فناورانه، بانکها و موسسات مالی علاقمند به سرمایه گذاری در این عرصه، توسعه دهندگان و شتاب دهنده ها و … برگزار می گردد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی https: //rastaexpo.ir رجوع کنند.
itemprop="bestRating">5
437
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب