وبلاگ آفتاب
از سال آینده؛

بفتا از برنامه های کودکان تجلیل می کند

بفتا از برنامه های کودکان تجلیل می کند

به گزارش وبلاگ آفتاب، بفتا ۳ جایزه جدید برای تجلیل از برنامه های تلویزیونی کودکان را به جوایز خود اضافه می کند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، بفتا روز گذشته یکشنبه اعلام نمود در مرحله بعدی برنامه هایش برای پشتیبانی از برنامه های تلویزیونی برای کودکان و خانواده ها، ۳ جایزه جدید به جوایز سالانه تلویزیونی بفتا و جوایز صنایع دستی تلویزیونی بفتا اضافه می کند.
آکادمی بریتانیا در این حوزه اظهار داشت: سه جایزه جدید برای پشتیبانی از برنامه های تلویزیون کودکان و افراد با استعدادی که این ژانر را زنده نگه می دارند، به جوایز سال آینده افزوده خواهند شد.
در بیانیه بفتا آمده است: این ژانر از شخصیت های نمادین مورد علاقه خانواده ها در سراسر جهان گرفته تا برنامه های آموزشی که زیربنای برنامه های با کیفیت کودکان است، شادی و خلاقیت بی پایانی را در قلب و ذهن مخاطبان جوان تر برمی انگیزاند.
جوایز جدید عبارتند از جایزه فیلم نامه کودکان برای برنامه های فیلم نامه ای، مانند درام و کمدی شامل اکشن زنده یا انیمیشن، جایزه برنامه های بدون فیلم نامه کودکان برای محتوایی مانند برنامه های حقیقت محور، سرگرمی، مستند و اخبار و جایزه تیم صنایع دستی کودکان برای تجلیل از تیم های صنایع دستی که در برنامه نویسی فیلم نامه ای و بدون فیلم نامه کودکان کار می کنند.
بفتا اظهار داشت: هر سه دسته بر برنامه هایی که برای مخاطبان ۱۶ ساله و کمتر ساخته می شوند، تمرکز خواهند کرد.
آکادمی بریتانیا چندی قبل یک جایزه جدید فیلم کودکان که در جوایز سال آینده و یک جایزه خانوادگی را که در جوایز بازی های بفتا عرضه خواهد شد، رونمایی کرده بود.


منبع:

1403/07/02
14:59:36
itemprop="bestRating">5
192
تگهای خبر: آموزش , بازی , جهان , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد