وبلاگ آفتاب
در شورای شهر تهران تصویب شد

تصویب حسابرسی سازمان رفاه و شرکت سرمایه گذاری شهر

تصویب حسابرسی سازمان رفاه و شرکت سرمایه گذاری شهر

وبلاگ آفتاب: وبلاگ آفتاب: اعضاء شورای شهر تهران با رای مثبت خود حسابرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و حسابرسی شرکت سرمایه گذاری شهر، برای سال مالی 1402 را تصویب کردند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، اعضاء شورای شهر تهران در جلسه امروز خود حسابرسی «سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برای سال مالی ۱۴۰۲» را روی میز بررسی خود قرار دادند و مهدی صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بعد از استماع گزارش حسابرس اظهار داشت: سازمان موظف به تعیین تکلیف اموال راکد است و همین طور سازمان موظف است که ظرف مدت یک ماه با تشکیل کارگروهی نسبت به حل مشکلات و مسایلی که حسابرس تعیین کرده، اقدام نماید.
وی ادامه داد: سازمان موظف است نسبت به تعیین تکلیف ملک موسوم به اقوام و بعثت اقدام نماید و همین طور بایستی گزارشی در مورد عاقبت مالیات بر ارزش به شورای شهر تهران ارائه کند و گزارش اصلاحات انجام شده باید به اطلاع شورای شهر تهران برسد.
ناصر امانی نیز در مورد گزارش حسابرس با اعلان اینکه معاونت مالی ۱۵۷ میلیارد تومان از اعتبارات سازمان به مرکز طراوات زندگی و سازمان زندانها داده است اظهار داشت: این عدد زیاد است و شهرداری تهران باید توضیح دهد که چرا این اعتیار به بیرون از شهرداری تهران در بی اطلاعی شورای شهر پرداخت شده و باید توضیح دهند.
در ادامه محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد ملک بعثت اظهار داشت که چندسالی است که این ملک در اختیار ما نیست چونکه ملکیت برای شهرداری نبوده و به سازمان اوقاف برگردانده شده است اظهار داشت: چندین سال قبل این ملک تعیین تکلیف شده است. در مورد تعیین تکلیف اموال راکد نیز در ماه های اخیر پروسه ساماندهی را اغاز کردیم و ادامه دارد.
وی در مورد سوال امانی با اعلان اینکه این هزینه در پی تواقف نامه در پی مسولیت های سازمان در سال قبل برای اجرای کارهای مشترک با محوریت کارهای سازمان داده شده است اظهار داشت: بخش های مختلف به ماموریت های مختلف سازمان در سطح شهر کمک کردند.
به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، اعضاء شورای شهر تهران با رای مثبت خود حسابرسی « سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برای سال مالی۱۴۰۲» را تصویب کردند.
در ادامه اعضاء شورای شهر تهران نیز با بررسی حسابرسی شرکت سرمایه گذاری شهر، برای سال مالی ۱۴۰۲ این گزارش را نیز تصویب کردند.



منبع:

1403/07/10
13:57:42
itemprop="bestRating">5
145
تگهای خبر: خدمات , سازمان , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد