وبلاگ آفتاب
با رونمایی از تصاویر جدید؛

تصویربرداری تانک خورها ادامه دارد

تصویربرداری تانک خورها ادامه دارد

وبلاگ آفتاب: سریال تانک خورها به کارگردانی پرویز شیخ طادی اینروزها درحال تصویربرداری است.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، «تانک خورها» اسم موقت سریالی است که اینروزها به کارگردانی پرویز شیخ طادی در گروه تولیدات تاریخی سیمافیلم ایجاد می شود.
شکل گیری گردان زرهی ۷۷ خراسان «تانک خورها» سریالی در فضایی جدی و با رگه هایی از طنز است که در عرصه دفاع مقدس ایجاد می شود. آرش مجیدی، بهراد خرازی و سروش جمشیدی همچون بازیگران این مجموعه هستند. این سریال ابتدا در شبکه سه سیما شکل گرفت ولی در ادامه با منحل شدن گروههای فیلم و سریال شبکه ها به خود سیمافیلم رفت و مراحل تولید آن در سیمافیلم سپری می شود. نام «تانک خورها» را قبل از این مهدی نقویان رئیس سیمافیلم چندین بار مطرح کرده بود و یک دفعه هم در توضیح آن گفته بود که این سریال به ماجرای «شکل گیری گردان زرهی ۷۷ خراسان» می پردازد.
پرویز شیخ طادی طی چند دهه گذشته در سینما بیشتر فعالیت داشته است اما در سالهای اخیر سراغ ساخت سریال های تلویزیونی رفته و اهتمام کرده است به قهرمانان زن بپردازد. سریال «بانوی سردار» که به یکی از بانوان قهرمان سرزمین ایران می پرداخت و سریال «آتش در گلستان» که قصه ای حماسی در کردستان را با محوریت مرضیه حدیدچی روایت می کرد ۲ سریال او هستند که برای تلویزیون ساخته شد. آرش مجیدی بااینکه این سال ها کم کارتر شده است با اینحال به زودی مقرر است به عنوان بازیگر نقش اصلی فصل سوم سریال «سرزمین کهن» دیده شود. سریالی که حدود ۱۰ سال پیش ساخته شد و از سال قبل پخش آن در کنداکتور تلویزیون قرار گرفت. مجیدی جزو بازیگران اصلی «تانک خورها» است و در کنار او بازیگران دیگری هم به ایفای نقش می پردازند.


منبع:

1403/03/06
13:09:45
itemprop="bestRating">5
293
تگهای خبر: بازی , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد