وبلاگ آفتاب
با انتشار متنی در فضای مجازی انجام گرفت؛

واکنش وزیر میراث فرهنگی به برگزاری کنسرت در تخت جمشید

واکنش وزیر میراث فرهنگی به برگزاری کنسرت در تخت جمشید

وبلاگ آفتاب: به گزارش وبلاگ آفتاب، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار متنی در فضای مجازی به عرضه نظر خود نسبت به برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید پرداخت.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار متنی در فضای مجازی به عرضه نظر خود برای برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید پرداخت.
در متن انتشار یافته از جانب عزت الله ضرغامی آمده است:
«تابوی کنسرت در پایگاه های تاریخی، در دولت رئیسی شکسته شد. این شب ها کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید با حضور ۵۴۰۰ نفر برگزار می گردد. رونق کم سابقه مراکز اقامتی، حمل و نقل بخصوص هوایی و سایر خدمات گردشگری در زمان برگزاری این رویدادها، باعث تقویت اقتصاد گردشگری می باشد.»
علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی طی روزهای اخیر فصل تازه کنسرتهای پرطرفدار «با من بخوان» را در تخت جمشید برگزار می نماید. فرآیندی که طی سالهای اخیر و تا پیش از برگزاری این کنسرت ها، با وجود تلاش هایی که از جانب خوانندگان و هنرمندان داخلی و خارجی موسیقی انجام گرفته بود، سر انجام روشنی نداشت. برگزاری نخستین کنسرت بزرگ در تخت جمشید البته تحت تاثیر نگرانی هایی هم قرار گرفته اما متولیان و برگزار کنندگان کنسرت قربانی اظهار می کنند تمام جوانب محافظت از بناها را در نظر گرفته اند.


منبع:

1403/04/13
09:38:29
itemprop="bestRating">5
1383
تگهای خبر: اقتصاد , خدمات , فضا , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد