وبلاگ آفتاب

تیبا سارقان حرفه ای را به دام انداخت

تیبا سارقان حرفه ای را به دام انداخت

وبلاگ آفتاب: به گزارش وبلاگ آفتاب، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که با یک دستگاه سواری تیبا مبادرت به سرقت از منازل کرده بودند، اطلاع داد.


سرهنگ سید قاسم موسوی فر در گفتگو با ایسنا درباره این پرونده اظهار داشت: در هفته های اخیر تعدادی شکایت بر مبنای سرقت از منزل به شیوه مشابه به پایگاه ششم پلیس آگاهی واصل شد و در همین راستا هم تیمی از کارآگاهان این پایگاه رسیدگی به مبحث را در دستورکار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: با تحقیقات پلیسی مشخص شد که در تمامی این سرقت ها یک دستگاه خودروی سواری تیبا با پلاک مشخص در صحنه قرار دارد. همین مبحث شک کارآگاهان را برانگیخت و آنان در تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که سارقان از این خودرو برای سرقت استفاده می نمایند.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: تحقیقات ادامه یافت تا این که سر انجام هر سه عضو این باند مورد شناسایی قرار گرفته و بعد از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه های خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
موسوی فر ضمن اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده و همینطور اعترافات آنان اظهار داشت: در جریان بررسی ها مشخص شد که این افراد بیشتر طلا سرقت کرده اند.
وی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده و اطلاع داد و اظهار داشت: هر سه عضو این باند که جزو سارقان حرفه ای و سابقه دار بودند، بعد از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.



منبع:

1403/05/06
09:26:55
itemprop="bestRating">5
314
تگهای خبر: تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد