وبلاگ آفتاب
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا اعلام كرد

رفع تصرف بیشتر از ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی

رفع تصرف بیشتر از ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی

وبلاگ آفتاب: به گزارش وبلاگ آفتاب، فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از رفع تصرف ۴۷۵ هکتار اراضی ملی و دولتی در استان اصفهان در سه ماه ابتدای سالجاری اطلاع داد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر اظهار نمود: با هدف پیشگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح کشور، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: در سه ماهه سالجاری، ۴۷۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی در گستره شهر های استان اصفهان، با هوشیاری و تلاش کارکنان یگان حفاظت اراضی این استان از چنگال متصرفات خارج و رفع تعرض گردید.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: بازگشت این اراضی به بیت المال با اجرای ۹۴ فقره حکم قطعی قضایی و ۲۸۰ مورد رفع تصرف فوری انجام شده است.

وی افزود: با اجرای این احکام قضایی در مجموع ۱۸۵ هکتار از زمینهای ملی و دولتی در استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ هم 475 هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان رفع تصرف فوری شده است که از این میزان ۱۱۶ هکتار در سال ۱۴۰۰، ۱۱۷ هکتار در سال ۱۴۰۱ و ۵۶ هکتار در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی با اخطار به کسانی که به صورت غیر مجاز مبادرت به راه اندازی بنا در اراضی ملی می کنند، اظهار داشت: این اداره کل از اراضی ملی با آمادگی کامل حفاظت و حراست می کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک ترین اغماضی ندارد.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا ضمن اشاره به ارسال ۲ هزار و ۷۰۵ مورد اخبار مردمی در نیمه تیر ماه سالجاری، تصریح کرد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سرتاسر کشور به صورت پیمایش روزانه درحال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی زیر پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد در ارتباط با تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام خواهند داد.



منبع:

1403/05/11
14:49:13
itemprop="bestRating">5
234
تگهای خبر: سایت , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد