وبلاگ آفتاب

کشف بدلیجات میلیاردی از یک خودرو در جنوب تهران

کشف بدلیجات میلیاردی از یک خودرو در جنوب تهران

به گزارش وبلاگ آفتاب، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیشتر از ۳۰۰ کیلوگرم انواع بدلیجات قاچاق از یک خودرو در جنوب تهران خبرداد.



سرهنگ مهدی افشاری در گفتگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی از تردد یک دستگاه خودروی شوتی حامل بدلیجات قاچاق در محدوده اتوبان خلیج فارس با خبر شده و رسیدگی به مبحث را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: درپی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیشدستانه ماموران مشخص شد یکدستگاه خودروی شوتی مبادرت به بارگیری کالای قاچاق از یکی از استانهای غربی کشور کرده و درحال تردد به سمت تهران است، ماموران این خودرو را در محدوده اتوبان خلیج فارس مشاهده کرده و آنرا متوقف کردند.

افشاری ضمن اشاره به انجام بازرسی از خودروی مذکور اظهار داشت: در بررسی اولیه ماموران مقدار ۳۰۵ کیلوگرم انواع بدلیجات شامل النگو، انگشتر و گوشواره و... که ساخت کشور چین بود از داخل خودرو کشف و ضبط شد. همینطور پرونده ای هم در این خصوص تشکیل شده و به همراه متهمان به مرجع قضایی منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در رابطه با ارزش ریالی اقلام کشف شده هم اظهارکرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیشتر از ۳۰ میلیاردریال برآورد و اعلام نموده اند.





منبع:

1403/05/30
11:20:05
itemprop="bestRating">5
219
تگهای خبر: اطلاعات , اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد