وبلاگ آفتاب

اولویت برای تجهیز اورژانس با نمونه های داخلی با کیفیت است

اولویت برای تجهیز اورژانس با نمونه های داخلی با کیفیت است

به گزارش وبلاگ آفتاب، رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: در زمینه خرید تجهیزات و آمبولانس ها هیچ مشکلی وجود ندارد اما در صورتیکه نمونه داخلی از کیفیت خوبی برخوردار باشد؛ بطور قطع از نمونه ایرانی استفاده می نماییم.


جعفر میعادفر در گفتگو با ایسنا در رابطه با خرید و ترخیص آمبولانس ها اظهار داشت: مشکلی در روند ترخیص آمبولانس ها وجود ندارد؛ اضافه کرد: ما قبلا از دولت مجوز خریداری و ورود این آمبولانس ها را گرفته ایم و در اینباره هیچ مشکلی وجود ندارد.
رئیس سازمان اورژانس کشور در رابطه با نوسانات ارزی افزود: نمی توان اظهار داشت که در زمینه ارزی هم مشکلی وجود ندارد اما بانک مرکزی آن سهمی که باید پرداخت می کرد را، پرداخت کرده است. البته این پرداخت ها به شکل مرحله ای است؛ که مرحله به مرحله درحال پرداخت و انجام است.
میعادفر ضمن اشاره به این که آمبولانس تولید داخلی هم در کشور داریم، اظهار داشت: ما یک سری شرکتهای داخلی و کاملا ایرانی در کشور داریم که در زمینه تبدیل خودرو ها به آمبولانس ها امتحان خویش را پس داده اند. در این حوزه چهار شرکت بسیار قوی فعال می باشند که ما با آنها ارتباط داریم.
وی ادامه داد: در زمینه تجهیزات آمبولانس ها نیز، تعدادی شرکت داخلی فعال می باشند که کار خویش را به خوبی انجام می دهند.
رئیس سازمان اورژانس کشور در پاسخ به این پرسش که این سازمان خرید آمبولانس و تجهیزات داخلی را به خارجی ترجیح می دهد یا خیر؛ افزود: بطور قطع من در بعضی موارد تولیدات داخل را بیشتر از نمونه خارجی قبول دارم. بعنوان مثال اگر از من بپرسند دستگاه ساکشن را بخریم یا وارد کنیم؟ من اسم چند شرکت ایرانی را برای خرید عنوان می کنم که اگر خریداری شود این دستگاه ۳۰ سال می تواند کار کند.
میعادفر اظهار داشت: ما اگر کالایی را در کشور نداشته باشیم یا در کیفیت نوع داخلی آن شک داشته باشیم، از خارج از کشور خرید می نماییم و اگر نمونه داخلی بهتر باشد، بطور قطع از آن خرید خواهیم کرد.



منبع:

1403/06/12
10:40:00
itemprop="bestRating">5
108
تگهای خبر: سازمان , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد