وبلاگ آفتاب
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

چشم انداز روشنی در انتظار سرود است

چشم انداز روشنی در انتظار سرود است

وبلاگ آفتاب: معاون هنری وزیر ارشاد معتقد می باشد با فعالیتی که در حوزه سرود به وجود آمده شناسایی استعدادهای این حوزه روند خوبی را پیش گرفته و می توان چشم انداز روشنی را پیش روی سرود ترسیم کرد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ستاد خبری جشنواره ملی سرود فجر، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ با حضور در تالار رودکی، از روند برگزاری جشنواره سرود فجر بازدید نمود.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از دیدن اجرای گروههای سرود در بخش نهاییِ این جشنواره، اظهار داشت: خوشبختانه هم رشد کیفی آثار واقعا قابل توجه بوده و هم رشد کمی و هم گستردگی مناطق حاضر در جشنواره بسیار چشم گیر است. زمانی ما فقط در شهرهای برخوردار گروههای خوب و باکیفیت سرود داشتیم. اما الان خداراشکر قسمت های زیادی از کشور درگیر هستند و خوشبختانه گروههای با کیفیتی هم فعالیت می نمایند. هم اکنون شاهدیم که گروه ها با ارکستر، روی صحنه اجرای زنده دارند.
سالاری اشاره کرد: خوشبختانه گروه ها با اجرای زنده سروکار دارند و دیگر کارشان پلی بک نیست و همه این ها نشان این است که ما برای آینده سرود چشم انداز خوبی را در پیش خواهیم داشت.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ی کیفیت آثاری که گروههای سرود اجرا می کنند، اظهار داشت: من متأسفانه همه کارها را نشنیدم اما کارهایی که شنیدم واقعا قابل اعتنا بودند. هم متخصصان امر به این اذعان دارند و هم خودم کارهایی که دیدم جذاب و زیبا و شنیدنی با فرم های درست و خوب بود.
وی در آخر اشاره کرد: خداراشاکریم که شاهد استعدادهای نابی هستیم که روی صحنه هنرنمایی می کنند و دل آدم را امیدوار به آینده این عرصه می کنند.


منبع:

1403/06/25
15:24:45
itemprop="bestRating">5
40
تگهای خبر: كیفیت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد