وبلاگ آفتاب
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خبر داد

پرداخت بخش دیگری از مطالبات پرستاری تا پایان هفته جاری

پرداخت بخش دیگری از مطالبات پرستاری تا پایان هفته جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پرداخت بخش دیگری از مطالبات پرستاری تا پایان هفته جاری خبر داد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، نخستین جلسه معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و سازمان های وابسته بصورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت انجام شد.
مهندس طاهر موهبتی در این نشست از پرداخت بخش دیگری از مطالبات پرستاری تا پایان هفته جاری به دانشگاه های علوم پزشکی آگاهی داد و اظهار داشت: تاکید داریم که مشکلات موجود در پرداخت مطالبات پرستاری به سرعت حل شود.
ایشان سپس اضافه کرد: منابع انسانی سیستم سلامت وظیفه خطیر ارائه خدمت به مردم را دارند که در این جهت باید رضایتمندی کارکنان تامین گردد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد: در ادامه پرداختی های وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی، تا پایان هفته جاری منابع لازم برای پرداخت مطالبات پرستاری در اختیار دانشگاه ها قرار خواهد گرفت و این روند تا زمانیکه پرداخت ها به روز شود ادامه خواهد داشت.
وی خطاب به معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی اشاره کرد: مبالغی که در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد فقط برای پرداخت های پرستاری هزینه شود و در صورت عدم هزینه کرد در محل خود، تخلف محسوب شده و بنابر مقررات توسط دستگاه های نظارتی پیگیری خواهد شد.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، مهندس موهبتی، مدیران مالی در دانشگاه های علوم پزشکی را موظف و مسئول انطباق هزینه ها با اسناد بالادستی اعلام نمود و اظهار داشت: تضامین قانونی جدی نیز برای این مساله به زودی به دانشگاه ها ابلاغ می شود.
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تکیه بر اهمیت برنامه عملیاتی دانشگاه های علوم پزشکی، اشاره کرد: برنامه عملیاتی به حوزه بودجه متصل می شود و اختصاص اعتبار، منوط به تحقق برنامه عملیاتی دانشگاه ها خواهد بود.
او در آخر با تکیه بر این که مدیریت هزینه ها نباید با صرفه جویی در منابع رفاهی و پرداختی های کارکنان صورت گیرد، عنوان کرد: اگر نیرو انسانی به لحاظ معیشتی، روحی و معنوی، تکریم شود، منشأ تحول خواهد بود.


 

1403/07/03
19:24:45
itemprop="bestRating">5
165
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , درمان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد