وبلاگ آفتاب
معاون پرستاری وزارت بهداشت:

نقشه راه پرستاری بازبینی می شود

نقشه راه پرستاری بازبینی می شود

به گزارش وبلاگ آفتاب، معاون پرستاری وزارت بهداشت اظهار داشت: در جهت بهبود و ارتقای مراقبت های پرستاری، نقشه راه پرستاری بررسی و بازبینی می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر عباس عبادی با بیان این خبر، اظهارداشت: در این بازبینی جامع، تمامی ابعاد پرستاری همچون آموزش، پژوهش، نیروی انسانی، استانداردهای مراقبتی و مدیریت پرستاری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و هدف از این بازبینی، همسو کردن نقشه راه پرستاری با نیازهای بیش از پیش نظام سلامت، ارتقای کیفیت مراقبت های پرستاری و رفع چالش های موجود در این حوزه می باشد.
وی ادامه داد: باتوجه به تغییرات سریع در عرصه سلامت و پیشرفت های علمی، بازبینی نقشه جامع پرستاری لازم است تا این نقشه همیشه با آخرین یافته های علمی و نیازهای جامعه همسو باشد. در عین حال نیازهای جامعه و بیماران به مراقبت های پرستاری به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته خواهد شد.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، معاون پرستاری وزارت بهداشت با تأکید بر این که با بهبود و بروزرسانی نقشه راه پرستاری، کیفیت مراقبت های پرستاری در سطح کشور ارتقا خواهد یافت، اظهار داشت: این بازبینی به شناسایی نیازهای نیروی انسانی متخصص در عرصه پرستاری و برنامه ریزی برای تربیت این نیروها کمک خواهدنمود. همین طور با این بازبینی تعیین اولویت های پژوهشی در عرصه پرستاری، توسعه پژوهش های کاربردی و ارتقای دانش پرستاری در کشور تسهیل خواهد شد.



منبع:

1403/07/23
08:17:11
itemprop="bestRating">5
58
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , كیفیت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد