وبلاگ آفتاب

ترافیک پرحجم در جاده های چالوس و هراز

ترافیک پرحجم در جاده های چالوس و هراز

به گزارش وبلاگ آفتاب، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده های چالوس و هراز اطلاع داد.



سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت: برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سرتاسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در راه جنوب به شمال محور چالوس در حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه هستیم. همینطور در راه جنوب به شمال آزاد راه تهران – شمال در محدوده های تونل ۱۳ و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ و ابتدا و انتهای تونل البرز هم وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی همینطور از ترافیک نیمه سنگین در راه جنوب به شمال محور هراز در حدفاصل پلور تا گزنک در محدوده های بایجان و کلرد اطلاع داد و اظهار داشت: در راه شمال به جنوب این محور در محدوده کلرد هم ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: ترافیک در آزاد راه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و آزاد راه قزوین – کرج در محدوده مهرویلا و پل کلاک نیمه سنگین است.

به گفته شیرانی در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در حال انجام می باشد و وضعیت جوی در تمامی محورهای مواصلاتی هم آرام گزارش شده است.

در همین زمینه بخوانید:


اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در تعطیلات هفته جاری


رئیس پلیس راهور فراجا همینطور اظهار داشت که مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز است.




منبع:

1403/06/11
11:09:25
itemprop="bestRating">5
130
تگهای خبر: اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد