وبلاگ آفتاب

امدادرسانی به ۴ زن توریست مفقود در کول خرسون دزفول

امدادرسانی به ۴ زن توریست مفقود در کول خرسون دزفول

وبلاگ آفتاب: وبلاگ آفتاب: خوزستان رییس جمعیت هلال احمر دزفول از امدادرسانی نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان این جمعیت به چهار زن توریست مفقودشده در منطقه گردشگری کول خرسون آگاهی داد.



مصطفی طحان در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: عصر روز شنبه ۲۹ اردیبهشت به دنبال تماس تلفنی شهروندی با کشیک امدادی دزفول در خصوص گم شدن چهار توریست خانم در منطقه گردشگری کول خرسون بخش شهیون، با عنایت به نزدیک شدن به ساعات تاریکی هوا و مخاطرات احتمالی فورا مبحث به مرکز کنترل عملیات استان اعلام و عملیات جستجو به نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان شهید عارف کایدخورده ابلاغ گردید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با عنایت به در دسترس بودن تلفن همراه یکی از گردشگران، ضمن تماس تلفنی نجاتگران کوهستان با این توریست و پرسش های لازم، برخی اقدامات و سفارش های ضروری همچون قرار گرفتن در نقطه ثابت و در دسترس بودن و حفظ شارژ تلفن های همراه و... به این گردشگران گفته شد و به لطف خدا بعد از حدود دو ساعت جستجو، نجاتگران موفق شدند به این گردشگران که از مسیر اصلی منحرف و گم شده بودند، دسترسی پیدا کنند و هر چهار نفر که در سلامت کامل به سر می بردند به مسیر اصلی منتقل و مورد هدایت قرار گیرند.

طحان اظهار داشت: به منظور پیشگیری از هر گونه اتفاق ناگوار به علاقمندان گردشگری سفارش اکید می شود که از ورود به مناطق کوهستانی بدون کسب اطلاعات کافی و همراه داشتن راهنما خودداری و از اقدامات نسنجیده اجتناب کنند.




1403/02/30
09:41:24
itemprop="bestRating">5
402
تگهای خبر: اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد